STATUT
Fundacji Amstaff Azyl
Rozdział I
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1
1. Fundacja nosi nazwę Fundacja Amstaff Azyl i jest zwana w dalszej części statutu Fundacją.
2. Fundacja została ustanowiona przez Olgę Kowalską zwaną dalej Fundatorem aktem notarialnym sporządzonym przez Krzysztofa Zygrzaka w dniu 24 października 2014 roku w Kancelarii Notarialnej przy ulicy Bolkowskiej 1c i działa na podstawie przepisów:
a) ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (Dz.U. z 1991 r. nr 46 poz. 203-tekst jednolity),
b) niniejszego Statutu.
3. Akt ustanowienia Fundacji stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego statutu.
4. Fundacja może używać wyróżniającego ją znaku graficznego, który po zarejestrowaniu go podlegać będzie ochronie prawnej.
5. Siedzibą Fundacji jest Miasto Stołeczne Warszawa.
6. Fundacja posiada osobowość prawną.
7. Rokiem obrotowym Fundacji jest rok kalendarzowy.
8. Fundacja prowadzi działalność na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, przy czym w zakresie niezbędnym do właściwego realizowania celów może ona prowadzić działalność także poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami prawa i niniejszego statutu.
9. Fundacja może tworzyć zakłady, oddziały, filie, przedstawicielstwa, a także przystępować do fundacji.
10. Ministrem właściwym ze względu na cele Fundacji jest Minister właściwy ds. rolnictwa.
11. Fundacja używa pieczątek z danymi identyfikującymi Fundację.
12. Fundacja może ustanawiać odznaki, medale honorowe i inne wyróżnienia według wzoru określonego przez Zarząd Fundacji oraz przyznawać je osobom fizycznym i instytucjom zasłużonym dla Fundacji.
Rozdział II
CELE I ZAKRES DZIAŁANIA FUNDACJI
§2
1. Celem Fundacji jest działalność charytatywna i edukacyjna na rzecz dobra publicznego w zakresie:
a) działania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt, poszanowania i przestrzegania ich praw,
b) opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym, chorym, niechcianym lub okrutnie traktowanym, a w szczególności podejmowanie działań na rzecz udzielania pomocy psom uznanym z uwagi na rasę za niebezpieczne,
c) działania na rzecz ochrony środowiska i ochrony zwierząt,
d) aktywnego przeciwdziałania bezdomności zwierząt,
e) propagowania i stosowania zasad ekologii.
2. Fundacja realizuje swoje cele poprzez:
a) Udzielanie pomocy organizacjom i instytucjom, a także osobom fizycznym niosącym pomoc bezdomnym zwierzętom.
b) Współpracę z organami władzy państwowej, samorządowej oraz instytucjami, przedsiębiorstwami i osobami fizycznymi działającymi na terenie kraju i za granicą w zakresie niezbędnym dla realizacji celów Fundacji.
c) Prowadzenie działalności edukacyjnej w zakresie ochrony zwierząt i środowiska, poszanowania praw zwierząt, dobrostanu zwierząt, zasad bezpieczeństwa w kontaktach ze zwierzętami.
d) Kierowanie wniosków do organów ścigania o podjęcie czynności zmierzających do wykrycia i ukarania sprawców niehumanitarnego traktowania zwierząt i przestępstw przeciwko prawom zwierząt oraz uczestnictwo w postępowaniach toczących się przed sądami powszechnymi.
e) Prowadzenie działalności adopcyjnej, mającej na celu poszukiwanie bezpiecznego i przyjaznego schronienia lub domu dla zwierząt.
f) Organizowanie, finansowanie oraz promowanie inwestycji i kampanii mających na celu przeciwdziałanie okrucieństwu wobec zwierząt.
g) Sponsorowanie programów promujących cele Fundacji w środkach masowego przekazu.
h) Organizację i uczestnictwo w imprezach kulturalnych, sportowych i innych w celu prowadzenia akcji charytatywnych oraz edukacyjnych na rzecz zwierząt zapewniających realizację celów statutowych Fundacji.
i) Udział i organizowanie imprez takich jak pikniki, festyny, koncerty i inne o charakterze niedochodowym na rzecz zwierząt.
j) Współpracę z środkami masowego przekazu w nagłaśnianiu najważniejszych tematów związanych z przepisami ustawy o ochronie praw zwierząt oraz zapobieganiem bezdomności zwierząt.
k) Opiniowanie i nadzorowanie akcji wyłapywania bezdomnych zwierząt.
l) Podejmowanie wszelkich interwencji i kontroli dobrostanu zwierząt, do których upoważnia obowiązujące prawo.
m) Pomoc finansową i rzeczową dla zwierząt.
n) Podejmowanie działań profilaktycznych zmierzających do zmniejszenia populacji bezdomnych zwierząt.
o) Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie opiniowania i kontrolowania miejsc przetrzymywania bezdomnych zwierząt, przytulisk i schronisk.
p) Propagowanie, wspieranie i prowadzenie niewielkich noclegowni, przytulisk, domów tymczasowych, schronisk i hoteli dla zwierząt o charakterze niedochodowym.
3. Dla realizacji swoich celów statutowych Fundacja może prowadzić w zakresie wszystkich sposobów realizacji, określonych w § 2 ust. 2, nieodpłatną i odpłatną działalność pożytku publicznego, zgodnie z art. 6-10 i nast. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 688).
Rozdział III
ORGANY FUNDACJI
§ 3
1. Organem zarządzającym Fundacja jest Zarząd.
2. Zarząd Fundacji powoływany jest przez Fundatora. Fundator jest organem Fundacji.
3. Fundator może zasiadać w Zarządzie Fundacji.
ZARZĄD FUNDACJI
§ 4
1. Zarząd Fundacji składa się z od jednego do pięciu osób i jest powoływany na czas nieoznaczony przez Fundatora. Fundator może wyznaczyć, co wymaga formy pisemnej, jedną lub więcej osób fizycznych lub prawnych, które przejmą wykonywanie powyższego uprawnienia.
2. Powołując Zarząd Fundator wskazuje Prezesa Zarządu, zwanego dalej Prezesem, Wiceprezesa Zarządu oraz Dyrektorów.
3. Zarząd Fundacji zbiera się przynajmniej 2 razy do roku.
4. Członkowie Zarządu mogą otrzymywać wynagrodzenie z tytułu pełnienia swoich funkcji.
5. Rada Fundacji ustala wynagrodzenie członków Zarządu zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub innej umowy.
6. Umowy o pracę oraz wszelkie inne umowy z Członkami Zarządu podpisuje Rada Fundacji.
7. Członkowie Zarządu nie mogą być osobami skazanymi prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
§5
1. Uchwały Zarządu są podejmowane zwykłą większością głosów bez względu na liczbę członków obecnych z tym, że wymagana jest obecność Prezesa Zarządu Fundacji. W razie równej liczby głosów decyduje głos Prezesa Zarządu Fundacji.
2. Posiedzenia Zarządu zwoływane są przez Prezesa Zarządu, a w razie niemożności zwołania przez Prezesa, przez Wiceprezesa lub Członka Zarządu. Informacja o posiedzeniu musi dojść do adresata co najmniej na jeden tydzień przed planowanym posiedzeniem. Posiedzenia zwoływane są poprzez informację wysłaną mailowo na adres, znajdujący się na liście adresów, prowadzonych przez Prezesa Zarządu. Obowiązek każdorazowej aktualizacji swojego adresu spoczywa na Członku Zarządu.
3. Strukturę organizacyjną i formy działania Zarządu może precyzować Regulamin, uchwalony przez Zarząd Fundacji.
§6
1. Do kompetencji Zarządu Fundacji należy:
a. reprezentowanie Fundacji na zewnątrz i kierowanie jej działalnością,
b. opracowywanie i uchwalanie okresowych i wieloletnich planów merytorycznych i finansowych,
c. sporządzanie i przedstawianie Radzie Fundacji rocznych sprawozdań z działalności Fundacji oraz sprawozdań finansowych za dany rok,
d. zarządzanie majątkiem Fundacji,
e. uchwalanie zmian w statucie Fundacji, w tym również celów Fundacji.
f. przygotowywanie i przedstawianie Ministrowi sprawującemu nadzór nad działalnością Fundacji rocznych sprawozdań z jej działalności,
g. ustalanie wielkości zatrudnienia,
h. podejmowanie decyzji o przystępowaniu do organizacji, tworzeniu innych podmiotów, łączeniu się z innymi podmiotami,
i. podejmowanie decyzji w sprawach nie zastrzeżonych w niniejszym statucie do kompetencji Rady Fundacji ani Fundatora.
§7
1. Członkostwo w Zarządzie Fundacji ustaje z chwilą
a) śmierci,
b) pisemnej rezygnacji (pisemna rezygnacja członka Zarządu Fundacji jest skuteczna z chwilą doręczenia na adres Fundacji),
c) odwołania większością głosów Rady Fundacji.
2. Fundatorowi przysługuje prawo do odwołania Zarządu lub każdego z jego członków w każdym czasie. Postanowienie §4 p. 1 stosuje się odpowiednio.
§8
Fundację reprezentuje, w tym składa oświadczenia woli w sprawach majątkowych i niemajątkowych:
a) Prezes lub Wiceprezes Zarządu jednoosobowo w zakresie wszystkich czynności,
b) Dyrektor lub Członek Zarządu jednoosobowo w zakresie czynności nie przekraczających jednorazowo kwoty 15.000 złotych.
§ 9
1. Zarząd może udzielać pełnomocnictwa.
2. Członkowie Zarządu mogą działać przez pełnomocników.
3. Pełnomocnik powołany przez Zarząd, w zakresie umocowania jest uprawniony do składania oświadczeń woli w imieniu Fundacji.
RADA FUNDACJI
§10
1. Rada fundacji jest organem kontrolującym i opiniującym.
2. Rada Fundacji powoływana jest przez Fundatora na czas nieokreślony, składa się z od trzech do siedmiu osób i wybiera ze swego składu Przewodniczącego.
3. Członkiem Rady Fundacji może być Fundator.
4. Rada Fundacji odwołuje Przewodniczącego Rady Fundacji na wniosek każdego członka Rady i na zasadzie jednomyślności przy obecności co najmniej połowy składu Rady Fundacji.
5. Posiedzenia Rady Fundacji odbywają się przynajmniej raz na pół roku i mogą być zwoływane na wniosek Przewodniczącego Rady Fundacji, Fundatora lub Zarządu. Posiedzenia zwoływane są poprzez informację wysłaną mailowo na adres, znajdujący się na liście adresów, prowadzonych przez Przewodniczącego Rady. Adresat musi otrzymać informację o posiedzeniu co najmniej na jeden tydzień przed terminem posiedzenia. Obowiązek każdorazowej aktualizacji swojego adresu spoczywa na Członku Rady. Tryb działania Rady Fundacji może precyzować uchwalony przez nią Regulamin.
6. W posiedzeniach Rady Fundacji mogą uczestniczyć: Fundator i Członkowie Zarządu.
7. Członkowie Rady Fundacji mogą otrzymywać z tytułu pełnienia funkcji w takim organie zwrot uzasadnionych kosztów lub wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw ogłoszone przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok poprzedni.
8. Osoby będące członkami Rady Fundacji:
a. nie mogą być członkami Zarządu ani pozostawać z nimi w związku małżeńskim, we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa, powinowactwa lub podległości służbowej
b. nie były skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
§11
Członkowie Rady Fundacji nie mogą prowadzić lub uczestniczyć w prowadzeniu interesów pozostających w konflikcie z interesami Fundacji.
§12
1. Członkostwo w Radzie Fundacji ustaje z chwilą
a) śmierci,
b) pisemnej rezygnacji (pisemna rezygnacja członka Rady Fundacji jest skuteczna z chwilą doręczenia na adres Fundacji),
c) odwołania większością głosów Rady Fundacji.
d) sądowego pozbawienia praw publicznych lub utraty zdolności do czynności prawnych
§13
1. Odwołanie członka Rady Fundacji następuje w szczególności w przypadku:
a) nienależytego wypełniania funkcji członka Rady Fundacji,
b) istotnego naruszenia postanowień Statutu.
§14
1. Wszystkie uchwały Rady Fundacji zapadają zwykłą większością głosów przy obecności co najmniej połowy jej składu.
2. W przypadku równo oddanych głosów za i przeciw, decydującym głosem jest głos Przewodniczącego Rady Fundacji.
§15
Do zadań Rady Fundacji należy:
a) Nadzór i kontrola nad działalnością Fundacji, w szczególności kontrola stanu
majątkowego Fundacji,
b) Opiniowanie programów działania Fundacji,
c) Przeprowadzanie, na wniosek Fundatora, inspekcji gospodarki Fundacji, kontroli
ksiąg rachunkowych, badania słuszności i celowości poniesionych wydatków,
d) Opiniowanie propozycji zmian statutu Fundacji,
e) Podpisywanie umów o pracę i innych umów z Członkami Zarządu
f) Zatwierdzanie opracowanych przez Zarząd planów działania Fundacji
g) Ocena pracy Zarządu, przyjmowanie corocznego sprawozdania merytorycznego, zatwierdzanie sprawozdania finansowego i udzielanie Członkom Zarządu absolutorium.
Rozdział IV
MAJĄTEK I DOCHODY FUNDACJI
§ 16
1. Majątek Fundacji stanowi fundusz założycielski w kwocie 500 złotych, wymieniony w akcie o ustanowieniu Fundacji.
2. Majątek Fundacji stanowią też środki finansowe, nieruchomości lub ruchomości nabyte w toku jej działalności.
3. Majątek Fundacji pochodzi w szczególności z :
a) darowizn, spadków i zapisów, dotacji i subwencji,
b) zbiórek publicznych,
c) nawiązek i świadczeń pieniężnych,
d) dochodów z majątku nieruchomego i ruchomego oraz praw majątkowych,
e) odsetek bankowych od lokat kapitałowych, papierów wartościowych,
f) środków otrzymanych od sponsorów,
g) działalności gospodarczej,
h) innych źródeł dopuszczonych przez przepisy prawa.
4. Dochody osiągane przez Fundację są przeznaczane w całości na realizację jej celów statutowych.
5. Fundacja odpowiada za swoje zobowiązania całym swoim majątkiem.
§17
1. Przedmiotem spadków, zapisów lub darowizn mogą być środki płatnicze, papiery wartościowe, nieruchomości i mienie ruchome.
2. W przypadku powołania Fundacji do dziedziczenia jej Zarząd składa oświadczenie o przyjęciu spadku z dobrodziejstwem inwentarza tylko wówczas, gdy w chwili złożenia tego oświadczenia jest oczywiste, że stan czynny spadku znacznie przewyższa długi spadkowe.
3. Fundacja prowadzi gospodarkę finansową i księgi rachunkowe na zasadach określonych odrębnymi przepisami.
4. Dochody z dotacji, darowizn, spadków, zapisów mogą być użyte na realizację celów statutowych Fundacji, jeżeli ofiarodawcy nie postanowili inaczej.
5. Fundacji zabrania się:
a) udzielania pożyczek lub zabezpieczania zobowiązań jej majątkiem w stosunku do członków jej organów lub pracowników oraz osobom, z którymi pracownicy pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia albo są związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli zwane dalej „osobami bliskimi”,
b) przekazywania jej majątku na rzecz członków organów lub pracowników oraz ich osób bliskich, na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich, w szczególności jeżeli przekazanie to następuje bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach,
c) wykorzystywania majątku na rzecz członków organów lub pracowników oraz ich osób bliskich na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich,
d) zakupu towarów lub usług od podmiotów, w których uczestniczą członkowie jej organów lub pracownicy oraz ich bliskie osoby na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich lub po cenach wyższych niż rynkowe.
6. Czynności dokonane z naruszeniem § 15 pkt e są nieważne.
7. Dochody osiągane przez Fundację są przeznaczane w całości na działalność pożytku publicznego.
8. Fundacja nie przyjmuje ani nie dokonuje płatności w gotówce o wartości równej lub przekraczającej równowartość 10 000 euro
Rozdział V
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§18
1. Dla efektywnego urzeczywistnienia swoich celów, Fundacja może połączyć się z inną Fundacją. Decyzje w przedmiocie połączenia podejmuje Zarząd Fundacji w drodze jednomyślnej uchwały podjętej po zapoznaniu się ze stanowiskiem właściwego ministra.
2. Połączenie nie może nastąpić, jeżeli w jego wyniku mógłby zmienić się cel Fundacji.
3. Fundacja ulega likwidacji w razie osiągnięcia celów, dla których została powołana lub w razie wyczerpania się jej środków finansowych i majątku.
4. Decyzję o likwidacji Fundacji podejmuje Fundator.
5. Majątek pozostały po likwidacji Fundacji przekazuje się instytucjom, których działalność jest zbieżna z celami Fundacji. Likwidatora Fundacji wyznacza Fundator. Do obowiązków likwidatora należy w szczególności:
a) Zgłoszenie wniosku do sądu rejestrowego o wpisanie otwarcia likwidacji,
b) Wezwanie wierzycieli Fundacji w trybie ogłoszeń prasowych do zgłoszenia swych wierzytelności w ciągu trzech miesięcy od daty ogłoszenia,
c) Sporządzenie bilansu otwarcia oraz listy wierzycieli,
d) Sporządzenie planu finansowego likwidacji i planu zaspokojenia zobowiązań,
e) Ściągnięcie wierzytelności, wypełnienie zobowiązań oraz spieniężenie majątku Fundacji,
f) Przekazanie wskazanym podmiotom środków majątkowych pozostałych po zaspokojeniu wierzycieli,
g) Zgłoszenie ukończenia likwidacji do sądu rejestrowego wraz z wnioskiem o wykreślenie Fundacji i z rejestru,
h) Wskazanie miejsca przechowywania dokumentów.
§19
Fundator wskaże podmiot, na którego rzecz zostaną przelane środki majątkowe pozostałe po przeprowadzeniu likwidacji.
§20
1. Statut wchodzi w życie z dniem zarejestrowania Fundacji przez Sąd.
2. Wszelkie zmiany statutu wchodzą w życie po zarejestrowaniu ich przez Sąd.
§ 21
1. Statut sporządzono i podpisano w 2 jednobrzmiących egzemplarzach
2. Załącznik nr 1 Akt Ustanowienia Fundacji sporządzony w formie aktu notarialnego stanowi integralną część niniejszego Statutu.
2020 r.
REGULAMIN PRZEKAZYWANIA DAROWIZN NA RZECZ
FUNDACJI AMSTAFF AZYL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy
regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady przekazywania darowizn na
cele statutowe Fundacji Amstaff Azyl z siedzibą w Warszawie, ul. Ogrody 29/1,
03-987 Warszawa, posiadającej nr NIP : 9522134371, nr REGON : 360678536. zarejestrowanej
przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy w
Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
0000539852, zwanej dalej Fundacją
2. Darowizny
przekazywane Fundacji przeznaczane są wyłącznie na działania zgodne z celami
statutowymi Fundacji.
3. Przed
rozpoczęciem korzystania z aplikacji obsługujących płatności dokonywanych darowizn,
Darczyńca jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu.
§ 2
SŁOWNICZEK
1. Na
potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia pisane wielką literą należy
rozumieć w następujący sposób:
a) Portal – portal internetowy amstaffazyl.pl
(strona internetowa wraz ze wszystkimi jej funkcjonalnościami).
b) Użytkownik – osoba korzystająca z
portalu i treści na nim zamieszczonych.
c) Darczyńca – Użytkownik będący osobą
fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, który dokonał
Darowizny.
d) Serwis finansowy – serwis www.payu.pl
e) Operator płatności – spółka PayU S.A.
wykonującą dla Fundacji usługi płatnicze jako operator bezpiecznych płatności
internetowych.
f) Darowizna – środki pieniężne przekazane przez Darczyńcę na
działania Fundacji.
§ 3
UMOWA DAROWIZNY
1. Użytkownik
(Darczyńca) przekazując środki finansowe lub rzeczowe dokonuje darowizny w
rozumieniu art. 888 ust. 1 kodeksu cywilnego. Umowa ta polega zatem na
zobowiązaniu się do przez Użytkownika (Darczyńcę) do bezpłatnego świadczenia na
rzecz Fundacji kosztem swego majątku (Darowizna).
2. W
przypadku darowizny środków finansowych, dokonanie przelewu środków
finansowych, skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 §1 zd. drugie kodeksu
cywilnego, co oznacza, że niezależnie od niezachowania formy aktu notarialnego,
darowizna jest ważna i skuteczna bez względu na formę, w jakiej oświadczenia
stron zostały złożone.
§ 4
PRZEKAZYWANIE DAROWIZN
1. Przekazywanie
darowizn środków finansowych na rzecz wsparcia działań Fundacji jest możliwe
albo poprzez dokonanie wpłaty wybranej kwoty darowizny bezpośrednio na konto
Fundacji albo w ramach skorzystania z udostępnionej na Portalu aplikacji
Operatora płatności
2. W
przypadku, gdy Użytkownik (Darczyńca) zamierza bezpośrednio dokonać darowizny,
bez skorzystania z aplikacji Operatora płatności , wówczas powinien dokonać
przelewu dowolnej kwoty darowizny na konto Fundacji prowadzone przez Warszawski
Bank Spółdzielczy (WBS) pod numerem 62
8015 0004 0072 1312 2070 0001 poprzez dokonanie bezpośredniego przelewu na to
konto lub przelewu w oddziale banku lub na poczcie.
3. W
przypadku, gdy Użytkownik (Darczyńca) decyduje się dokonać darowizny w ramach
skorzystania z aplikacji Operatora płatności, wówczas na stronie Portalu w
zakładce [Darowizny] powinien zaznaczyć
wybraną proponowaną kwotę wsparcia finansowego lub też wpisać w oknie „podaj
własną kwotę” inną zadeklarowaną przez siebie indywidualnie kwotę wsparcia finansowego,
a następnie potwierdzić wybór klikając okno „Dalej” i postępować zgodnie z
pojawiającymi się w dalszych krokach komunikatami.
4. Darowizny
są obsługiwane przez Operatora płatności firmę PayU S.A., z główną siedzibą w
Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166, NIP: 779-23-08-495, REGON:
300523444, za pośrednictwem Serwisu
finansowego, poprzez wybór jednej z form płatności udostępnionych przez
Operatora płatności.
5. Szczegóły
dotyczące realizacji płatności online określają regulaminy Operatora płatności
dostępne na stronie: PayU SA (link: https://www.payu.pl/pliki-do-pobrania
)
§ 4
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji
związanych z dokonywaniem darowizn w formie płatności pieniężnych za
pośrednictwem Operatora płatności, reklamacje należy kierować bezpośrednio do
właściwego Operatora bezpiecznych płatności internetowych. Więcej informacji
dotyczących składania reklamacji odnoszących się do dokonywania płatności
pieniężnych znajduje się pod adresami: https://www.payu.pl/
lub na stronie banku Darczyńcy
§ 5
DANE OSOBOWE
1. Wpłacając
darowiznę Darczyńca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby
obsługi darowizny. Administratorem danych osobowych podanych w celu realizacji
umowy darowizny jest Fundacja.
2. Fundacja
przekazuje Operatorowi płatności wyłącznie dane osobowe Darczyńców (dane
odbiorcy, tytuł, oraz kwotę płatności) w celach niezbędnych do realizacji
płatności. W procesie płatności Operator płatności zawiera z Darczyńcą –
klientem- płacącym- umowę o pojedynczą transakcję płatniczą, na podstawie
regulaminu dostępnego na stronie tego Operatora, akceptowanego przez Darczyńcę
w procesie płatności. W takim zakresie Operator płatności staje się niezależnym
administratorem danych osobowych Darczyńcy.
3. Pełne
dane karty płatniczej Darczyńcy będą przechowywane wyłącznie przez Operatora
płatności, Fundacja nie otrzymuje i nie przetwarza danych w postaci pełnego
numeru karty płatniczej.
§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy
Regulamin wchodzi w życie w dniu 25 kwietnia 2020 roku
2. Administrator
może od czasu do czasu dokonywać zmian niniejszego Regulaminu, w tym mających w
szczególności na celu dostosowanie jego postanowień do powszechnie
obowiązujących przepisów prawa. Aktualne wersje Regulaminu będą udostępniane
Użytkownikom na Portalu wraz z informacją o wprowadzonej zmianie.
3. W
sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem darowizn zastosowanie mają
odpowiednie przepisy prawa polskiego.
4. Jeżeli
jakiekolwiek postanowienie lub postanowienia niniejszego Regulaminu okażą się
nieważne, niezgodne z prawem lub bezskuteczne, nie uchybia to ważności,
zgodności z prawem i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu.